 |
 |
torstaina, 21. helmikuuta, 2019 |
|
|
 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
|
|
 |
Lähetysohjeet asiakaspalautuksille ja takuupalautuksille:
Matkahuollon paketit voi lähettää palautuspakettina myyjän laskuun. Palautustunnus: 9504722
Postipaketit lähetään tavallisena pakettina tai kirjeenä. Laita tilinumero paperille paketin sisälle (ei osoitekortiin, emme lunasta postiennakkopaketteja) tai ilmoita se
sähköpostilla, korvamme postikulut tilisiirtona paketin saavutua.
.-Laita mukaan paperi, josta käy ilmi ainakin asiakkaan nimi ja tilinumero rahojen palauttamista varten ja/tai ohjeet mihin vaihdetaan (jos palautuksen syy on, ettei osa sopinut, olisi hyvä tietää mihin malliin ja vuosimalliin, sitä yritettiin laittaa, jotta voimme korjata vääriä tai epätarkkoja tietoja luetteloissa, tai jos kyse on vaihdosta, että osaamme paremmin lähettää oikean tuotteen tilalle).
-Vaihto-osa lähetetään tai rahat palautetaan aina vasta sen jälkeen kun palautettu tuote on tullut meille. Vaihto-osaa ei koskaan lähetetä tai rahoja palauteta ennen kuin palautettu tuote on meillä.
Palautuksista ei ole pakko sopia etukäteen, mutta tarvittaessa lisätietoja saa SÄHKÖPOSTILLA
info@janikaasalainen.fi tai jani.kaasalainen@kopteri.net .
Emme lunasta postiennakkopaketteja tai muita lähetyksiä, joista pitää maksaa ennen sisällön tutkimista!
Asiakaspalautukset (käyttämättömän tuotteen palautus):
-Kaikilla tuotteilla on 30 vuorokauden palautusoikeus. Palauttavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton (=samassa kunnossa kuin meiltä lähtiessä). Käytössä ollutta tai muuteltua tuotetta ei voi palauttaa. Jos uutta tuotetta ei ole saatavilla tai sitä ei haluta palautamme rahat asiakkaalle.
-Palautuksista ei tarvitse sopia etukäteen, mutta jos on jotain kysyttävää tai epäselvää, voit ottaa ennen palautusta sähköpostilla yhteyttä myyjään : info@janikaasalainen.fi tai jani.kaasalainen@kopteri.net
-Vertaa aina varaosaa vanhaan osaan ennen asennusta. Jos epäilet saaneesi sopimattoman osan, päätä palautatko sen, vai yritätkö muokata siitä sopivan: Tuotteita joiden kunto on muuttunut ei oteta enää takaisin.
-Laita mukaan paperi, josta käy ilmi ainakin asiakkaan nimi ja tilinumero (myös palautuksen syy olisi hyvä tietää koska jos osa on sopimaton tiettyyn malliin tai vuosimalliin, siitä olisi tärkeä tietää, jotta voimme korjata vääriä tai epätarkkoja tietoja luetteloissa tai jos kyse on vaihdosta, että osaamme lähettää oikean tuotteen tilalle).
-Myyjän vastuu virheellisestä tuotteesta rajoittuu tuotteen hintaan ja postituskuluihin. Mitään välillisiä kuluja (esim. korjaamokustannukset, sijaisajoneuvo, tai viallisen tuotteen asentamisen vuoksi hajonneet muut osat) ei korvata.
-Vaihto-osa lähetetään tai rahat palautetaan aina vasta sen jälkeen kun palautettu tuote on tullut meille. Vaihto-osaa ei koskaan lähetetä tai rahoja palauteta ennen kuin palautettu tuote on meillä.
-Pyrimme käsittelemään vaihdot ja palautukset viimeistään 2 viikon sisällä niiden saapumisesta meille.
Takuu (käytössä rikkuneiden tuotteiden palautukset):
Osalla tuotteista on valmistajan tai maahantuojan myöntämä takuu. Tällöin takuu korvaa tuotteen, jos ei ole erikseen syytä olettaa, että kyse on asennus- tai käyttövirheestä tms.
Tuotteet, joilla ei ole takuuta korvataan virhevastuulain nojalla, mikäli tuote hajoaa hyvin nopeasti ja kyse on kiistatta materiaali- tai valmistusvirheestä. Tällöin tuotteesta pitää selvästi pystyä näkemään, että se on jo uutena ollut alunperinkin viallinen.
Takuu- ja virhevastuutapauksissa toimitaan aina seuraavasti:
Ensisjaisesti pyritään korjaamaan tuote. Jos se ei ole mahdollista, tai se ei ole esim. tuotteen halvan hinnan takia järkevää, se vaihdetaan uuteen. Rahat palautetaan vain, jos samanlaista tai korvaavaa tuotetta ei pystytä toimittamaan.
Tuotteet lähetetään useimmiten maahantuojalle tai tehtaalle tarkistettavaksi, joten asian käsittely kestää yleensä pidempään kuin käyttämättömän tavaran asiakaspalautuksissa.
Takuu/virhevastuu korvaa ainoastaan hajonneen tuotteen, se ei korvaa välillisiä vahinkoja.
Koska tuotteiden takuuajoissa (useimmiten 6 kk) ja -ehdoissa on eroja, on suositeltavaa ennen rikkuneen tuotteen palautusta olla myyjään sähköpostilla yhteydessä: info@janikaasalainen.fi tai jani.kaasalainen@kopteri.net
|
 |
|
|
|
|